czwartek, 20 lipca 2017

#28 "Twoje motylki lżejsze niż puch..." :)

Muzyka odgrywa istotną rolę w moim życiu, towarzyszy mi od dziecka. Przeżywałem różne fascynacje muzyczne aktualnie zatrzymując się na muzyce... różnej. Lubię posłuchać ciężkiego grania, melodyjnego rocka, rapu, dance, jazzu, bluesa itd. Nie zamykam się na nurty, szukam, wynajduję i staram się zarażać innych jak znajdę coś naprawdę wyjątkowego :) Oczywiście czasu za mało żeby być usatysfakcjonowanym w chociaż 50% ;) Lubię łączyć swoją fotografię z muzyką. Staram się oprawiać zdjęcia w podkład muzyczny jak tylko mam ku temu okazję. Nie będę oceniał czy wychodzi mi to dobrze czy źle, po prostu lubię i już :) Zdjęcie które chciałbym dziś zaprezentować dotyczy tematyki motylkowej ;) Każdy kto zajmuje się fotografią na pewno ma w swojej kolekcji pokaźną ilość motylkowych kadrów. Temat fajny bo motylki lubią aparat ;) Szukałem sposobu aby pokazać coś innego dlatego mój kadr nie jest kolorowy, piękny i beztroski... Jest mój :) Zdjęcie brało udział w konkursie "Roztocze w obiektywie" i było prezentowane na wystawie w Roztoczańskim Parku Narodowym. Zapraszam do obejrzenia i posłuchania muzyki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz