piątek, 3 października 2014

#9 Drzewko... szczęścia :)

Każdy z Nas kto zajmuje się szeroko pojętą fotografią na pewno ma swoje ulubione miejsca do fotografowania :) Takim moim miejscem, jednym z ulubionych jest łąka na której rośnie drzewko. W ogóle to lubię fotografować drzewka :) Mam ich trochę w swojej kolekcji ale to prezentowane przeze mnie dziś jest wyjątkowe :) Dojechać tam nie jest łatwo ponieważ jest to zupełne pustkowie :) Trzeba przemierzyć dość spory kawałek drogi po drodze gliniasto-kamiennej. Wracam tam często :) Planuje zrobić serię czterech zdjęć o różnych porach roku :) Jak widać na załączonym obrazku drzewko wygląda dość sympatycznie :) Jest w sieci na różnych portalach, spotkałem się z komentarzami do tego zdjęcia, że przedstawia samotność... Nie zgodzę się z tym ponieważ jak dobrze się przyjrzeć drzewko ma dwa pnie które są bardzo blisko siebie :))) Jest to dla mnie symbol bycia blisko czyli coś kompletnie przeciwnego do samotności :) Dedykowałem zawsze ten wpis swojej Kochanej Żonie :* i tak też chciałbym uczynić dziś :) Zapraszam do obejrzenia :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz