środa, 3 września 2014

#7 Ludzie... Ci mali i Ci duzi :)

Ludzie w fotografii to bardzo ciekawy temat... trudno jest zrobić dobry portret, podpatruje innych jak operują światłem, jak aranżują wnętrza, jak głaszczą skórę w programach graficznych itd. ;) Sam nie umiem robić portretów ale lubię ludzi w fotografii więc często w moich pracach pojawia się czynnik ludzki :) Zazwyczaj w postaci tzw. duszka :) ale czasami uda mi się uchwycić coś z czego jestem dumny ;) Zdjęcie które chciałbym dziś zaprezentować powinno być raczej w kategorii ulica niż portret ale kwestie wyboru odpowiedniej kategorii fotograficznej zostawię jednak do rozkminy na inny post :) Zdjęcie przedstawia małą dziewczynkę wtuloną w mamę (albo babcię)... z przodu zdjęcia widać tłum ludzi... historię do tego zdjęcia można sobie dopowiedzieć samemu ale kwestią kluczową są oczy dziewczynki... zamyślone... zaciekawione... może smutne... może przerażone... interpretacja jest dowolna :) Historia tego zdjęcia jest dla mnie jednak bardzo przyjemna ponieważ spędziłem popołudnie i kawałeczek wieczorku w towarzystwie mojej Żony :* która na tamten czas jeszcze Nią nie była... mmm :) :) :) Sama scenka przedstawia koncert który odbył się na tzw. Dni Szczebrzeszyna ;) tak, tak tego Szczebrzeszyna w którym Chrząszcz brzmi :D Chyba znakomita większość zna powiedzenie i lubi je wypowiadać często łamiąc sobie przy tym język ;) Grał zespół discopolowy Akcent ;) Może stąd oczy tej dziewczynki ? ;) Zapraszam do obejrzenia fotografii :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz