środa, 31 maja 2017

#26 Mushrooms are great ;)

Któż z Nas nie lubi grzybków :) Wypatrywanie, zbieranie, przyrządzanie, delektowanie się smakiem i zapachem oraz w moim przypadku fotografowanie to jest coś co lubię. Niestety z braku czasu i trochę obaw o wszędobylskie kleszcze ową przyjemność bardzo zaniedbałem... Grzybkowa przyroda mimo wszystko chyba mnie jednak polubiła i pamięta o mojej skromnej osobie bo owy okaz smardza wyrósł na mojej działce :) Na sesję grzybek nie musiał długo czekać. Szyszka też na miejscu się znalazła ;) także zapraszam do obejrzenia pracy. Zdjęcie brało udział w konkursie "Roztocze w obiektywie" i było prezentowane na wystawie w Roztoczańskim Parku Narodowym. Dodatkowo (bardzo miły gest) ozdabia kalendarz na rok 2017 w miesiącu wrzesień :) Niestety nie wiem gdzie można nabyć, sam osobiście dostałem tylko kilka egzemplarzy. Do zobaczenia w czerwcu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz