piątek, 29 lipca 2016

#23 Łódź - 002

9 Grudnia 2011 roku miałem przyjemność po raz pierwszy w swoim życiu odwiedzić piękne miasto Łódź :) Wyjazd został zorganizowany na zaproszenie pewnej firmy... jedną z atrakcji jakie nam zafundowano było zwiedzanie fabryki DELL. Na tamten czas było to niesamowite wrażenie zobaczyć od środka i od podstaw jak budowany jest sprzęt komputerowy który według mnie jest z tej wysokiej półki ;) Nie, nie spokojnie... DELL nie sponsoruje tego wpisu :) To jest moje osobiste przemyślenie poparte wiedzą i doświadczeniami. Niestety wyjazd trwał tylko 2 dni z czego sam dojazd w jedną stronę ponad 4 godziny także bardzo mało czasu było na fotograficzne zabawy... Niemniej jednak coś udało się ustrzelić :) Prezentowałem kilka zdjęć z tamtego okresu, fajne miejsce to i niezłe zdjęcia wyszły moim zdaniem ;) Wspominam tamten wyjazd ponieważ 9 Czerwca 2016 roku znowu miałem okazję odwiedzić piękne miasto Łódź :) Wszystko odbyło się podobnie, także zostaliśmy zaproszeni przez firmę (tym razem inną), też zwiedzaliśmy fabrykę DELL i niestety też byliśmy tylko 2 dni... niemniej jednak nie byłbym sobą gdybym nie przywiózł parę kadrów z tej wycieczki ;) W załączniku do niniejszego postu chciałbym zaprezentować zdjęcie które udało mi się zrobić około 23 w nocy... fajna ta Łódź no ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz