poniedziałek, 26 stycznia 2015

#15 Ponoć nic nie dzieje się bez przyczyny... :)))

Na pewno każdy z Nas potrafi przytoczyć przykład kiedy coś na pozór złego, nieprzyjemnego spowodowało, że spotkało Nas coś dobrego, przyjemnego a nawet przełomowego :) Tak było w moim przypadku... pracowałem po godzinach gdzieś tam, kiedyś ;) i zdarzył mi się wypadek... rozciąłem sobie nożem dłoń... dość głęboko więc sytuacja wymagała interwencji chirurga... zacerowali ale oczywiście nie obyło się bez problemów... tydzień później zdjęto szwy i rana się rozeszła grrrr... przyłapano na plasterki i jakoś się zrosło ;) trochę bolało i generalnie nic przyjemnego, nie polecam... ale... ale... to zdarzenie zapoczątkowało pewne sytuacje które spowodowały, że stałem się szczęśliwym człowiekiem :))) Nie będę pisał o szczegółach bo to moja słodka tajemnica :))) ale chciałbym jeszcze tylko dodać, że jak coś idzie źle to potem zawsze wychodzi Słońce :))) Do zdjęcia głównego chciałbym dodać jeszcze dwa zdjęcia dodatkowe... obrazują one ludzików podczas wykonywanych prac ;) Każdy z Nas zapewne chciałby fajną pracę, lekką, czystą i przyjemną... nie zawsze tak jest... czasami trzeba popracować ciężej, w mniej komfortowych warunkach ale przecież My się żadnej pracy nie boimy ;) Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz